اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پاسخگویی مسؤولان| شیوه توزیع 400 هزار ماسک در قشم تشریح شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: 200 هزار عدد از 400 هزار ماسک تهیه شده به منظور آمادگی برای دوران پیک کرونا ذخیره و باقی آن در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است.

پاسخگویی مسؤولان| شیوه توزیع 400 هزار ماسک در قشم تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حمیدرضا بهزادی صبح امروز در نشست ستاد کرونای این شهرستان اظهار داشت: هر ماسک برای مدت زمان حدود 3 ساعت کارآیی دارد و پس از آن باید با ماسک جدید تعویض شود.

وی افزود: 200 هزار عدد از 400 هزار ماسکی که در جزیره تأمین شده بود، به منظور ایجاد آمادگی برای دوران پیک بیماری در انبار ذخیره و 70 هزار عدد نیز در حوزه بهداشتی روستاهای جزیره توزیع شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم تصریح کرد: 130 هزار ماسک باقی مانده نیز متناسب با نیاز جامعه بهداشتی و درمانی جزیره در بین آنان توزیع و تمامی مستندات آن محفوظ است.

 پیش از این، سرنوشت 400 هزار ماسکی که هم‌زمان با شیوع ویروس کووید-۱۹ در قشم از سوی ستاد کرونای این جزیره تأمین شده برای افکار عمومی مبهم بود.

همین مسئله بروز شایعات و گمانه‌زنی‌هایی در فضای مجازی جزیره قشم را به همراه داشت که به تبع آن بخشی از عملکرد مثبت این جزیره در راستای مقابله با کووید-19 را نیز زیر سوال می‌برد.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول